ツ Perfect Two ツ

: NORAIN BT MOHD ANUAR . 18 . PERAK . just call me aien k . (facebook) SATOMI AYUMI @ SATOMI AYUMI III . (TWITTER) SATOMIAYUMI (SKYPE) SATOMI.AIEN [ Aku seorang yang kuat marah . mejok , e2 biasa la bagi perempuan k . suka berkawan dengan siapa-2 saja . seorang yang happy . suka gelak . kuat berjalan . hee . kalau aku bosan aku tidur la . tak suka orang marah aku . aku tak suka orang buat taik dengan aku . kalau rase tak puas hati . jumpe aku dapan-2 k babe . kalau tak suka , diam suda k . paham-2 jew la ek :D

Tuesday, October 16, 2012

: BIASA LA TU KAN SAYANG :)

Aku kerja pown salah . dia niew takut sangat aku tgglkan dia . tak ada la sayang , aku dah sayang kau sangat-2 . aku dah tak macam dulu la . kuat jeles . dulu aku yang kuat jeles . tapi skrang kau pulak yang kuat jeles . hee . sayang-2 . time niew dia bbm aku memang aku rply satu pown bbm dia , orang tgh marah , biasa la . aku tau salah aku . so aku mintak maaf la sayang , aku janji tak akan buat macma tu lagi k . aku dah janji yang aku tak akan marah-2 kau dah kan . so kau pown jangan la selalu nak bagi aku marah jew . dah la skrang niew aku kuat marah orang , faham-2 jew la . kalau aku cakap aku tak suka , jangan nak gediks buat pulak . faham ek cik abang ku MUHAMMAD SOLIHIN HAFIZ B HAJI KEMAN :)kalau hari-2 kau buat macam niew , aku tak tau la apa yang jadi kat kita nanti kan . so doa-2 la yang kita tak akan selalu macam niew . aku pown tak suka kalau kita asyik macam niew jew . kau jangan selalu pikir bukan-2 kat aku , yang aku tau aku hanya CINTA kau seorang jew .   ( HANYA AKU CINTA KAU SEORANG ) Aku dah habis jujur dengan kau , aku tak akan tipu kau la . tolong faham aku k . kalau kita sama-2 percaya kat diri kita sediri . pasti kita selalu hidup happy :) ingt tu sayang ku senget :D aku nak satu hari nanti kita ada anak yang ramai , hee . poyo pulak . mybe kau jodoh aku sampai mati :D AKU SAYANG KAU SAMPAI AKU MATI . KAU SEORANG JEW YANG AKU ADA SKRANG , ILOVEYOUSOMUCH SAYANG :D

No comments:

Post a Comment

: CINTA KAN SI DIA :

•.¸¸.•*`*•.¸.ƸӜƷ`*•.¸ ♥*•.¸¸.•*`*•.¸.ƸӜƷ`*•.¸•.¸¸.•*
`*•.¸.ƸӜƷ`*•.♥ Yang Paling Jauh Bukannya Bintang.. Bukan Juga Matahari Dan Bukan Juga Rembulan.. Tapi Adalah Masa Yang Berlalu Dan Tak Akan Kembali.. Semalam Yang Luput Menjadi Secangkir Kenangan, Kelmarin Yang Terluput Mengukir Sesalan, Yang Ada Hanyalah Hari Ini Dan Akan Datang.. Gunakanlah Hari Ini Sebaik Mungkin Kerana Semalam Telah Pergi Buat Selama-Lamanya Dan Hari Esok Belum Pasti Milik Kita.. •.¸¸.•*`*•.¸.ƸӜƷ`*•.¸ ♥*•.¸¸.•*`*•.¸.ƸӜƷ`*•.¸•.¸¸.•*`*•.¸.ƸӜƷ`*•.♥

Blog Archive

Followers